bende nisan ayından kalma sütler var tarihi geçti geçecek. miktarı çok değil ama bir kaç gün sizi götürür. taa akyurttan bahçeliye gelmeye değer derseniz seve seve veririm. zaten benim kız biberon kullanmıyor hep boşa gidiyor sağdıklarım. bi işe yarar en azından