bebitonunannesi_ Ben 3 yıldır pratik yapıyorum ehliyetimi de yeni aldım hala pratik aşamasındayım🤣bi on sene daha pratik yaparım.Peki sizler?
ak1905 bebitonunannesi_ ay Allah sizi de gulduursun 😅 ben ehliyetimi alalı 7 sene oldu araba nasıl çalıştırılır unuttum 🤦🏻♀️
Fasulye12 bebitonunannesi_ tekken daha rahat emin ol . Çekincen varsa önce pazar sabahları çık , yollar tenha olur hem. Sonra zamanla yakın çevrenden merkeze geçiş yaparsın .
Abaegrk bebitonunannesi_ ehliyetimi 18 yaşında almıştım ama arabamız yoktu 6 sene boyunca hiç sürmedim araba alinca 1 ay boş yollarda sürdüm hep sonra çıktım trafiğe
bebitonunannesi_ -_Esra_- 47 yaşındaki eltimde bikaç ay içinde çıktı ben teşvik etrim araba kullanmayı öğrenmesine,terzi kendi söküğünü dikemezmiş😂bi saat filan bugün sürdüm müsait yerde ,akşama da ikna edersem eşimi yine çıkacam
Fasulye12 bebitonunannesi_ canım 10 yıldır aktif araba kullanıyorum . Hala eşim sağ koltukta bıdı bıdı bir şeyler söyler😂 eşine kaldıysa ohoooııo, çoğu erkek sadece kendi araba sürüşüne güvenir
bebitonunannesi_ Fasulye12 ufak tefek hata yaptığımda bağıryor ya hata yapmam normal mi? Minicik bi hatada bile bu şekilde trafiğe çıkamazsın diyo
bebitonunannesi_ Marianne bana kalsa bende öyle yapardım da … ufak tefek hatalar trafiğe çıkmaya engel mi? Eşim bu şekilde trafiğe çıkamazsın diyo
Fasulye12 bebitonunannesi_ eşinin sana arabayı vermeye niyeti yok bellki. Yoksa en usta şöförler bile yeri geliyor öyle basit hatalar yapıyorki. Öyle basit hatanda bile bağırıyorsa hevesin kırılsın diyedir ama pes etme.
[silindi] bebitonunannesi_ Ehliyetimi aldım. Ama hemen trafiğe çıkmadım. Arabam yoktu. İşe girdim. Altıma araç verdiler. Ve ilk defa o gün trafiğe çıktım. Tek başıma ve Manuel araç ile.
Marianne bebitonunannesi_ bence engel değil. Bende de hata vardı. Zamanla düzelir, en önemlisi panik olmamak.
[silindi] bebitonunannesi_ tabii lambalarda stop ettirdim bir kaç kez ama ikinci gün kaptım. Şimdi hem otomatik vites hemde Manuel araç kullanabiliyorum. Hiç sorunum yok ☺
delirmeceler bebitonunannesi_ çok küçük yaşta gerek babadan gerekse dayılardan öğrendiğim için araba sürmeyi ehliyeti aldığım gibi trafiğe çıkmıştım 2 hafta sonrada uzun yol yaptım
bebitonunannesi_ delirmeceler ben bu gidişle çıkamıcam sanırım😞baksana var mı benim gibi yıllarca boş alanda süren ?
MnkKrtl bebitonunannesi_ hayır öyle düşünme biz kadınlar ne istersek yapabiliriz 😉 sakın unutma. Sadece kendine güven korkma ve araba seni değil sen arabayı yöneticeksin biraz rahat olursan trafigede çıkarsın
delirmeceler bebitonunannesi_ eğer imkanın varsa eşinle değil bir hocayla ilerle eşin özgüvenini kırıyor anladığım kadarıyla panik yaptırıyorsa süreç zaten uzadıkça uzar araç sürmek cesaret ve dikkat işi tabi pratikte şart ama boş yoldada anca direksiyon hakimiyeti sağlarsın sadece