Gündüzleri başaramıyorum kızlar ya var mi yardimci olabilecek?Fikri olan?Gerci gece uykusuna geçişte bıraktırmam bile benim için mucize(10 ay 20 günlük aşırı memeci) ama meme-uyku ilişkisini tamamen kesmek istiyorum.Oglenleri tam karanlik olmadigi icin gelip açıyor meme istiyor mutlaka ya da ayağa kalkıyor vs
Kanguruda istesem uyuturum uyku saatlerinde ama bu sefer ona alisacak yani gece uyudugu gibi oglenleri de yataga yatip uyusun istiyorum.Ne yapmam lazim bilmiyorum tıkandım şu aşamada