emilia Kızlar, eşimin canı cok istemiş.. Ama gece ıslatmadım. Islatmadan direkt haşlamaya başlasam pişer mi
lceLady emilia Ben şöyle yapıyorum hiç düdüklü kullanmadan Kaynar sıcak suyun içinde yarım saat bekletiyorum agzı kapalı sekilde. Zaten fasulye iyice şişiyor Bi 20 dk ocakta kaynatıyorum kaynarda Ondan sonra yemeği yapıyorum yumuşacık oluyor
66arasim emilia Ben hiç islamam haslarim sonra et soğan salça baharat kavurum annem öyle yaprdi lezeetli olur pamuk gibi köyde de hiç düdüklüde yada aygazda pisrmeyiz Dışarda güveçte odun ateşinde yaparız efsanee ay çok canım istedi şuan ben dün yaptım ama tabiki güveçtekine uymaz😁
Gizmokzilla emilia ben hiç ıslatmıyorum valla güzelim direk haşlarım hep, hazır haşlanmışlardan da alabilirsin duru markasının haşlanmış paket fasülyesi baya baya lezzetli 1 paketi 200 gr 26 tl olması lazım
emilia Gizmokzilla Bilseydim onlardan alırdım kuzum ya ama artık tencereye koydum haşlıyorum artık iftara kadar vakti var
Gizmokzilla emilia haşlanır o hemen düdüklün iyiyse, bi 40 dk ya haşlanıyodu ben haşlarken tabi artık direk hazır haşlanmış alıyorum cidden lezzetli tadı bir kere de onu dene kesinlikle 🥲😅
Deletedmom_112 emilia annem hiç ıslanmaz düdüklü tencere de önce haşlar sonra pişirir, bende bazen öyle yapıyorum
Bebeginibekkleyenn emilia Fasulyenizi yıkayın tencereye alın üstünü 2 parmak geçecek şekilde kaynamaya bırakın her suyu azaldığında 1 bardak ekleyin Fasulyeler pişince sarı olur çatal ile ezin yumuşamış ise tamamdir o sarı suyu dökün yeni su ile fasülye yapı O su gazlı sudur
Duyulurum emilia beş on dakika haşlıyorum. Altını kapatıp kapağını açmadan tam bir saat bekliyorum sonra suyunu süzüp kullanıyorum.
mochi01 emilia ben hiç geceden ıslatmam direkt tencerede haşlarım düdüklü kullanamıyorum. Sonra suyunu süzüp yaparım yemeği. Genelde öğlen yapmaya başlıyorum rahat rahat yetişiyor