11,5 aylık. 11. aya girdiğinden beri uykuya zor dalıyor. Gece 6-7 kere uyanıyor. Kimisinde bir iki saat uyanık kalıyor ama uyanıkken de ağlıyor. Diş dönemi felan değil. Öncesinde yanına yatıp uyuturdum uyandığında su verirdim geri uyurdu ya da 3-5 dk sallardım. Var mı benim gibi olan? Lütfen geçici olsunn