Kızlarr doğumdan sonra 8. Ayımda adet olmaya başladım.3 ay düzenli bir şekilde oldum.Doğum yapalı 1 sene oldu.Bu ay adetim sanki bir kac gün gecikti.Ramazan ayından desem emzirdiğim için oruç tutmuyorum.Geçen ay 2 si gibi olmuştum yanlış hatırlamıyorsam.Olucakmışım gibi de hissediyorum ama olamıyorum.Napmam gerekiyor yaa akıll verir misinniz 😬😬 Birde geçen hafta mr cihazına falan girmiştim birde çok ağrı kesici aldım ondan olabilirr mii acabaa ???