nurouz 14 günlük bebeğim iki gündür dayanamıyorum emzirmeye mamaya başvurmak zorunda kaldım vicdan azabı duyuyorum tahin yağı kantaron garmaston pomat kullanıyorum iyilesmiyo başı tamamen yara oyuk yarıklar dolu lutfen kesin önerisi olan var mı