Anneler bebegim 3 gundur kakasini yapamiyor karni şiş degil ama anne sütü veriyorum biberonla cunku emmiyor yeni basladik meeme almaya 22 gunluguz ciş yapmasi icin neler yaptinz doktora da gtmek istemiyorum daha 2 gun once gttik surekli kan aliyrlar kiyamiyrum 😔