Arkadaşlar 3 yaşındaki oğlum kardeşinin kavanozdaki mamasına tuz atmış bi miktar. Benim yeni haberim oldu. Maması soğumuş mu diye yaptığım mamasına baktığımda mamasının tuzlu olduğunu farkettim. Yani bikaç gündür tuzlu mama yedi. Çok üzgünüm arkadaşlar bebeğime birşey olur mu?