NrglTurkoglu Kızlar Cezarette doğum kontrol hapı kullanıyorum adetim önceki sefer 2 ayda bir oldu şimdi 2 buçuk ay oldu hala adet olmadım aşırı düzensizlik yaptı adet olmuyorum yani gebelik testi de yaptım negatif
Minel-inannesi NrglTurkoglu kizim 18ayina geldi. 40im ciktigindan beridir hapi kullaniyorum. Hic adet gormedim☺️
Tb19 NrglTurkoglu bende aynı şekilde doğumdan sonra zaten 1 sene adet görmedim sonra gördüm bu ilaca başladım fakat adet düzenim çok bozuk
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Minel-inannesi kızım 10 aylık oldu. 40ım çıktığından beri hap kullanıyorum.Abartısız 20 kez adet olmuşumdur.
Minel-inannesi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala her bünye farkli iste. Her ilac herkese ayni etkiyi yapmiyo. Dogumdan sonra emzirme donemi varsa emzirme bittikten sonraki 1seneye kadar adet düzensizliği normal kabul ediliyomus. 🤷 Dogurmaklada is bitmiyo yani😒
NrglTurkoglu NeclaLeylaCeydaOhnealaneala sık sık kanaması olanı duydum ama hiç olmamak da sıkıntıya sokuyor insanı
NrglTurkoglu Minel-inannesi aslında doğumdan sonra adetim hemen rutine binmişti bu ilaç düzenimi bozdu
Minel-inannesi NrglTurkoglu alistim artik☺️ bi ara hayalet tekmeler devam ediyo diye kafayi kırmışlığım oldu ama takmiyorum artik. Emzirme donemi bitince 1ay gecis donemi diane35 kullanip sonrasinda yasmine gecmemi onerdi doktorum. Bana kalsa baska cocuk istemiyorum diye dogumda baglatip geccektimde doktorum yapmayalim belki istersin. Bi kac sene korun kararin ayni olursa hallederiz dedi diye hapa devam😒
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala NrglTurkoglu Her türlüsü sıkıntı valla. Eşimde bana “sen reglken çekilmiyorsun” diyo 😂 😂
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ebrarr41 “7 yıl kullandım 7 yıl regl olmadım” , diye okuyan ben 😲 🤣🤣 Sabah Sabah uykulu uykulu foruma girince böyle oluyor demeki😂
Minel-inannesi NrglTurkoglu atamiyorum iste ödem ödem sistim kaldim, bide insülin direnci var bende hapten 💩