hande3304 Merhaba bebeğim 5 aylık oldu 1 ay sonra ek gıdaya geçecek , nasıl başlayayım hiç fikrim yok hangi besinleri nasıl vereceğim ya da tüm öğün ek gıda mı vereceğiz fikir verirseniz sevinirim.Bu çocuk aç adlı ek gıda kitabını sipariş ettim
aTeacher-aMommy hande3304 bizim de 5 ayımıza 1 hafta var. Ben tadımlara başladım sadece tattırıyorum. Yoğurt ve havuç tadımı yaptık şimdiye kadar. Aynı kitabı ben de sipariş ettim inşallah faydalı olur. Bana kalırsa tadıma başlayabilirsin bebişin de hazır olduğunu düşünüyorsan
alparslanozyildiz hande3304 iki bebek bir kedi diye sayfa var Instagramda ben ordaki ek gıda sürecini takip edeceğim 6 7 8 ay diye paylaştı listesini belki yardımcı olur sanada 😊
aTeacher-aMommy Resim yüklemeyi bilmiyorum ama ben ilk yoğurt ile başladım 3 gün kuralı ile ve mevsim sebzeleri ile devam ediyorum akabinde de mevsim meyvelerine geçeceğim. 6. Aya kadar tadım biter zaten sonra karışım halinde vermeye başlayacağım 2 öğün şeklinde
hande3304 aTeacher-aMommy bende ufak ufak yoğurt yemek sularından tadım yapıyorum ama tamamen ne zaman nasıl geçeceğiz o konu biraz karıştırıyor
aTeacher-aMommy hande3304 yani mevsimsel vermemiz gereken besinlerin tadımları bitince ben öğün öğün artıracağım. Çünkü tadıma erken başlamış oluyoruz . Anne sütü ile beraber tabi