lokumtos biz eşimle 32 aydır kondomla korunuyoruz hee 2 defa çıktı içerde kaldı ama boştu içi dolu değildi o yüzden şanslıydım ama eşimin hatası yüzüne oldu boşalmamak için kendini sıktı o yüzdende şeysi yumuşadı kondomda çıktı 2 defa ama yırtılma patlama şimdiye dek hiç yaşamadık çok şükür. Çoğunluk okey marka kullaiyoriz biz arada bazen de çok nadir durex alıyoruz ama okeyden memnunuz yani bı ada saglik ocağından ücretsiz alıyordum artık vermiyolar parayla alıyoruz