cicekcimm Kızlar bebeğim daha 17 günlük genel manada her emzirmeden sonra hıçkırık tutuyor. Acaba nedendir bilen var mı? Kimisi karnı doyuyor ondan vs falan diyor ama 2-3 dakika bile emip bıraksa yine hıçkırık tutuyor.
ksdef Bendede hıckırık sorunu var yavrum uykuya gecemiyor.bazen cok uzun suruyor .bizde 16 günlüğüz. Ne yapvağımı bilemiyorum
hulyademirci Benim bebeğimde de vardı reflüsü çıktı sonradan ama diğer reflü belirtileri de vardı. Hıçkırık tuttuğunu söyleyince reflü demişti doktor
Ezeliko Bizde de öyleydi su an 4 aylık beslenmeden sonra degilse bile cok güldüyse eğer hıçkırık tutuyor 😂 kimileri midesi genişlediği için diyor ondan olabilir ama bilimsel bir açıklamamı emin degilim 🙈