Kızlar adetim bitti diye bugün için niyet ettim. Dün 8.gündü 5.günden sonra lekelenme şeklinde oluyordu. Dün akşam 10 da abdestimi aldım. Gece 12 ye kadar akıntı lekelenme hiç olmadı. Sabah 5 te açık pembe akıntı gelmişti 1 damla kadar. Az öncede lavobaya gittim günlük pedin yarısı açık pembe şekilde dolmuş. Orucu bozmam mı gerek şimdi 🥺