Bu denediğim 4. Antidepresan lustral selectra paxera bunlar ağır gelince doktorum citoles verdi dün çeyrek içtim ya kendimi bildigim için ama gece çok sıkıntı yaptı kalp atislarim hızlandı falan ilacı bırakmalı miyim ? Bunlar normal mi kullananlar yazabilir mi ilk zamanlar bunların olması normal mi kaygı ve panik bozukluğum var artık baş edemiyorum sürekli korku heyecan kalp takıntım var bir de tükendim ilacı devam etsem daha kötü mü olurum ne yapmalıyım 😔