Selam kızlar ben bekarken adet donemimden önce göğüslerim şişip sertlesirdi damarlar kemik gibi sert olurdu. Bı çok doktora gittim süt kanalları açılmak istiyor ancak bekar olduğundan anne olmadığından kendi bu şekilde ortaya çıkarıyor falan demişlerdi. Her neyse bebeğim 6 aylık nerdeyse şu sıralar istedigim gibi emmiyor diş çıkarıyor diye sanırım. Dün de normalden az emdi. Bugün uyandığımda sol mememde kahverengi olan kısmın hemen dışında bilye gibi dışardan bile belli olan bir sertlik olduğunu gördüm. Ağrı sızı yok ama dokununca sanki bilye elime alıyorum gibi. Böyle bişey yaşayan var mı ne yapmam lazım. Acaba süt kanalları mi tıkandı veya emmedi diye mi böyle oldu sizce nolur akıl verin🙁🙁