inci86 megan çok önceden vardı şuan hyundai excent blue kullanıyoruz.Modeli bana görede çok eski geldi bu zamana kadar kazaya karışmaması,hasar kaydı olmaması düşük ihtimal.Ki birde km yüksektir onun motoru ölmüştür diye düşünüyorum tabi eğer çakallık yapılıp km sıfırlanmadıysa yazık günah para kolay kazanılmıyor.Hayirli olsun