seninbenimlederdinne_ yükseleni su burçlarından biri olabilir belki.🥹
Benim kızım da öyle, bi de içli içli ağlar en olmadık şeye bile hüzünleniyor. Evet çok narin, bu narinlik kendini koruyamaması, hakkını savunamaması gibi şeylere de sebep oluyor bazen. Kendinden önce başkalarını düşünmeye odaklı olabiliyor. Bunu burcuna bağlamak ne kadar doğru bilemiyorum, değişmesini umut ediyorum.