Cansulilya oğlum da içmiyor. Yani içiyordu 1 aydır ama artık içmiyor öğürüyor damak tadı oluştu heralde. Aptamil bizimki Evolvia denedim alerji yaptı,alfamino denedim ilk onunla başladık onu da içiyordu o zaman (ki tadı en en en iyi olan o balık kokusu yok bunda) şimdi açılmamış bir paket var alfamino denesem mi bilemedim. Ben vanilya şurubuyla içiriyordum şu an öyle de istemiyor. Burdan bi arkadaş vanilya paketini koy kutuya açmadan dedi öyle duruyor mama ama kokusunu almış tadı aynı. Uyurken de anlıyor benimki içmiyor valla. İçse kilo alır azıcık. Yoğun demir tadı var ya çok ağır