Mom_98 Kızlar 2 aylık kızım var bugünle beraber 6 gündür kaka yapamıyor acile götürmeli miyim internette normal diyor ama bilemedim başına gelen var mı
Kartaldeniz Mom_98 Günaydın benim kızım de hemen hemen 3 aylık 5. Gün yapıyor Dün hemşire ile görüştüm 6-7 hatta 9-10 a kadar normal sayılıyor dedi Çocuk da huzursuzluk ağlama yoksa beklemem gerektiğini söyledi Sizin bebeğinizde yapamama gibi sıkıntılar var mı
laborantanne Mom_98 bebeğiniz hayatına normal devam ediyor sancı şişlik acı çekme gibi durumlar yoksa normal benim oğlum da 2 3 aylıkken ara ara uzunca zaman kaka yapmazdi hicbi sorun yasamadik
seizetheday Mom_98 mama ile mi besleniyor oğlum da yapamıyordu çok götürdük 10 güne kadar normal diyorlar bir şey yapmıyorlar
boralii Mom_98 Benim oğlumda bir kaç hafta sonra 3 aylık olacak bizde aynı durumdan muzdaripiz. Üstüne birde gazı çok fena kokuyor. Kaka yaptığı zamanda sulu yapıyor
laborantanne Mom_98 hayır hayır bı haftanin dolmasını bekleyin bence ben bazen bakıyorum ki oğlum kaka yapmıyor geleneksel yöntem uyguluyorum. Ya zeytin yağı popo deliğine sürün içine de biraz girsin yada yeşil sabun mini minnak bı parca popo deliğinin içine koyun ben bazen yeşil sabun yapıyorum gece yapiyorum sabaha hemen kakasını yapıyor. Bu yöntemi annem çok söyledi ama ben geleneksel yöntemleri çok sevemiyorum yapmamıştım ısrarla korktum çünkü ama iyiki denemisim hiç bı sorun olmadı aksine daha güzel kaka yapıyor gaz sancısı çok çekerdi o bile baya azalmış durumda
TheMother Mom_98 anne sütü alıyorsa normal benim kızım18 gğn yapmadı ama huzursuz olmadığı için müdehale edilmedi. Siz laksatif şeyler yiyebilirsiniz kuru kayısı vs gibi bol su için ben yarım çay kaşığı zeytinyağı vermiştim ama size yapın diyemem
seherduru Benimde 3,5 aylık kızım var hastaneye yeni gittim normal dedi. Kakasının kıvamı çok kalın çıkarırsa jel fitil verin dedi. Normalmiş ek gıdaya kadar kaka sorunu olur dedi