Benim kızım da 15 ay 3 günlük. 7.7 kg 73 cm. Bize raporlu mama verdi ama onu da içmiyor. Doğru düzgün hiçbir şey yemiyor. Ne emekliyor ne yürüyor ne basıyor. Bi deri bi kemik. Kızımdan küçük bebeler tombul tombul. Yürüyo emekliyo. Ben üstüne titriyorum yine yok. Çok moralim bozuk. Haftanın 3 günü fizik tedaviye götürüyorum ayaklarını bassın, yürüsün diye :(
Bir sürü tarif deniyorum ama yemiyor