brcuyzc60 Selam annişler 25 haftalık hamileyim kahvaltıda bazen de salata da fesleğen ve Reyhan yiyorum arada ama sakıncalımı acaba bir bilginiz var mı bu konuda ?☺️doktor randevuma daha 1 hafta var o yüzden burdan size bir fikir danışayım dedim
cmag brcuyzc60 bitkileri kaynatıp içmediğiniz sürece bir zararı olmaz,haftada bir iki tüketebilirsiniz abartmadığınız sürece
CLEXAN06 Yeşil bitkilerin çoğu önerilmiyor özellikle maydanoz kanama sebebi çünkü kan sulandırıcı etkisi var. Ben hamileyken tere roka yerdim sadece oda iki üç haftada bir dikkat etmenizde fayda var 🌼