esma_24 Oğlum sürekli ılıyor ılıyrak derdini anlatmaya çalışıyorış ılıyarak kafayı yiyecez eşimle birlikte hiç bir sözcüğü yok bir bebek neden bu kadar ılar ki
Elfgrn esma_24 0-6 ay etiketi koydugunuza göre bebeğiniz küçük bikilacak birşey yok her bebeğin gelişimi farklı olur sırf ıı lıyor diye bıktım usandım diye isyan etmeyin
Meri-Mel esma_24 Kız o nasıl bir post ne yapsın 0-6 ayda şakısın mi kızım 17 aylık olacak bizde bile bazen sadece parmak ile gösterme var yani henüz küçük yapma 😞😥
Eminipektas esma_24 benim kızım 9 aylık 14 günlük oda öyle yapıyor yani yavrum derdini anlatamıyor ki ne desinler iki gündür griple uğraşıyoruz kızımın burnu habire akıyor uyuyamıyor sürekli ılıyor çünkü rahatsız olduğunu biliyorum ve dayanamıyorum ne kadar yorgun uykusuz kalsam da onun için ayakta durmam gerekiyor Şuan bu mesajı bille kızımı sallayarak gözler yorgun bir şekilde yazıyorum 😔
Gakkoyenge Önceki postlarınızda hep delireceğim tarzında daha 6 aylık bile değil çocuğunuz ne demesini bekliyorsunuz? Nasıl bir beklentiniz var? Daha çok küçük derdini nasıl anlatsın bebek yani bu ıhlarda ağlarda gülerde sevinirde bunların hepsi normal siz bence süreçten bıkmışsınız bi dışarı çıkın kafanızı dağıtın biraz rahatlayın çünkü kaç postunuz bi tarzda
Alfa_Mom esma_24 0-6 ay çocuğun oturup sizinle iki lafın belini kırmasını mı bekliyorsunuz anlamadım Gazı vardır,bi yeri ağırıyordur,açtır,diş döneminde dir,en önemlisi de belkide ilgiye ihtiyacı vardır delireceğinize oturup bunu bi düşünün
esma_24 Evet diş döneminde ama hâlâ çıkmadı damakları beyazlaştı tedagil toz kullanıyorum muslin bezlerini dolaba koyup veriyorum soğuk iyi gelsin diye diş kaşıyıcısını veriyorum sert iyi gelir diye çok dara kalınca da calpol veriyorum Yeşil soğanı ve karanfili denemekte cesaret edemiyorum 5 ay 22 günlük oğlum Önceden agulanırdı şimdi oda yok ılıyor ve bağırıyor başka bir şey yapmıyor emekleme yok sürünme yok hiçbir şey yok kendi kendine de uyumuyor o yüzden bunaldımmm
aTeacher-aMommy esma_24 her çocuk farklıdır ama yapmasını beklediğiniz şeyler için erken zaten. Yalnızca ııı sesi çıkarıyor demek istiyorsunuz anlaşılabilir postunuz. Bizimkisi de eee diyor sürekli ama altta bir sorun aramıyorum. Diş Çıkarma döneminde oldukları için sürekli mızmız olma ve ağlama hali olağan başka bir sorun olduğunu düşünmüyorsanız.
tatlibiranneo esma_24 ılıyor ve bağırıyor başka bir şey yapmıyor emekleme yok sürünme yok hiçbir şey yok kendi kendine de uyumuyor sakamisiniz ya ben ne okudum 5,5 aylık bebekten bahsediyoruz kendi kendine uyumasini emeklemesini mi bekliyorsunuz siz bebek gelişimlerini nereden takip ediyorsunuz 5 aylik daha 5 çok abartıyorsunuz daha küçük bazı çocuklar 10 aylıkken emekler bazıları hiç emeklemez her bebek farklidir ve cocugunuzdan beklediginiz seyleri tekrar gozden gecirin bence benim 2,5 yaşındaki çocuk daha yeni kendi kendine uyumaya başladı sen düşün.. başka ne yapmasını bekliyorsunuz mesela
Merve450303 esma_24 Benim kızımda aynı 5 ay 18 günlük bunalmanizi anlıyorum ama bebeğin ne yapması lazım ki Benimkide emeklemiyor konuşmuyor çünkü çok küçük yani bağırıyor çığlık atıyor arada gülüyor gayet normal bı durum siz bence ondan ziyade genel çocuk büyüme sürecinden yorulmussunuz
curlymomms esma_24 hanimefendiiii sakin olun lutfen 5 aylik bebekten neler bekliyorsunuzz aman allahim
esma_24 aTeacher-aMommy ben bir ııı demesinden bunaldım önceden agulanırdı şimdi oda yok ne zaman kelime söylemeye başlar
meyrmo esma_24 siz hangi akla hizmet çocuk getirdiniz dünyaya. Daha 6 aylık olmamış bebekten kosmasini konusmasini felan bekliyorsunuz. Madem bu kadar tahammulsuzdunuz çocuk yapmayacaksınız.
mom-1 esma_24 şaka mısın bebegin daha cok kücük neyinden bıktın bu kadar evladının ? Saglıklı olduguna şükret biraz !
gokceege esma_24 0-6 ay olduğuna göre konuşamadığına göre tabiki ılayarak veya ağlayarak anlatacak neyinden bıktınız tam olarak !!
greattobeamom tatlibiranneo eğer ciddiyse çocuk gelişimi takip ettiğini sanmıyorum 🤷🏼♀️ esma_24 şakaysa da eliniz çok boş bebeğiniz yeteri kadar ıııııılamıyor
yirmiikikasim23 tatlibiranneo obur konulari bilmem ama kendi kendine uyuma muhabbeti burda cok donuyo bende bazen diyorum baskalarinin bebekleri ne guzel kendi kendine uyuyo bizimki katiyen desteksiz uyumuyo. ama dedigim gibi obur konulari arkadas abartmis biraz
Mervemdlflflfl tatlibiranneo kesinlikle ya bu beklentileri şaşkınlıkla okudum doktora gidip gelişimi öğrenmeniz lazım bilgisizlik kadar kötü bir şey olamaz heralde ama bu da apayrı bıkmayın yılmayın usanmayın sevgili anne
Bebiskuss Çocuğun da problem var bence doktora götür. Ne demek ya 5.5 aylık çocuk konuşmaz! Birde oturmuyor diyorsunuz . Kesinlikle doktora götürmeniz gerekiyor Allah yardımcınız olsun
tubakarakus54 esma_24 benim ikizler 7 aylık durdukları yok ondan ona koşuyorm bir yandan ev iş yemek sen bi çocukla bu post yapmışsın şaşıyorum valla