tinimini_mom canım benimde bebeğim 2 buçuk aylık ve gece uyandırmak gercekten zor zaten artık yenidoğan dönemi bittiği için gece 5 saate kadar emmediği bile oluyor gece uykuları uzuyor aslında bu senin ve bebeğin için güzel bir durum unutma beslenme kadar uyku da önemli bebişlerimiz için ben 5 saatde bir uyanınca emziriyorum geceleri 1 ayda 1800 aldık maşallah ama malesef gündüzleri her uykumuz max yarım saat sürüyor gündüz bol bol emziriyorum geceleri sağım yapıp gündüz sütün yetersiz kalırsa takviye yapabilirsin gündüz sürekli emzirmeye çalış geceyi o şekilde telafi et gece de zaten acıktığı zaman emmek için seni uyandıracaktır