ebruerol şu an aynı postu açtım ben de 5 dk emiyor asla almıyor ağlıyor itiyor memeyi, hemen hemen her bezinde kaka var çiş de normal gülüyor alguluyor huzursuz değil, yarın 2 aylık.ç tam ben de doymuyor diye endişeliyim. Şimdi mama yaptım içmedi onu da uyudu. Sizin bebeğiniz hala aynı mı?