aysetatlierbek FatimaBetul doktor mu önerdi derecesi kaçtı acaba doktor bize Pavlik bandaj takın dedi ama kızım durmaz onunla acaba bende mi sizin aldığınızdan alayım😔
efnanesma aysetatlierbek evet canım doktor demıstı insallah bir an önce geçer canım benımkide seninkinde
FatimaBetul aysetatlierbek doktor önerdi evet iki doktora gittik sürecin en başından beri 6. Ayda çıkardık çok şükür. Siz yine doktorunuzu dinleyin bence
FatimaBetul aysetatlierbek bebekler çabuk alışıyor merak etmeyin onların iyiliği için biz de dayanacağız anne yüreği kıyamıyor ama onlar için işte sabrediyoruz ❤️
oykuipek Benim kızımda da bir aylık kontrolde gelişmemiş dendi çift bez kullanıyoruz bir sonraki kontrole kadar umarım geçer
Dedektifgadget efnanesma benim kızımda öyle çift bez kullanın dediler 16 nisana randevu aldım tekrar ultrason çekilsin diye
Dedektifgadget aydoos gitmedim henüz doktor 4 ayına 1hafta kala ultrason çek dediği için 25 nisana randevu aldım beklemek istedim iyice otursun diye sizin kaç çıktı değeriniz?
aydoos Sadece çift bezmi kullanıyorsunuz doktor başka ne önerdi acaba bide kaç aylıkken kalça çıkığı ortaya çıktı Dedektifgadget
Dedektifgadget aydoos kalça çıkığı değil gerilikmis galiba 2 ay 24 günlükken farkedildi ultrason ile şuan 3 ay 18 günlük Perşembe günü götürücem doktora inşallah o günden beri çift bez kullanıyoruz
Dedektifgadget aydoos kızım 2 Mayıs’a gün vermişti doktor ama biz gidemedik tekrar gün alicam maalesef
Dedektifgadget aydoos bizede 28 Mayıs doktora gittim 4 .ay kontrolü için büyük ihtimalle düzelmistir dedi işte ultrason çekilsin bir dedi bir daha 6. Ayda gelirsiniz dedi