İyi geceler. 15 aylık Çocuğuma akşam yemeğinde etli bezelye yemeği yedirdim. Aslında ilk defa yedi denilebilir yedirmez olaydım. Gece 1 den ber kovranıyor çocuk gazdan uyuyamıyor sürekli ama sürekli inliyor. Kimyon çayı yaptım verdim gaz masajı vs yaptım biraz gaz çıkardıysa yetmedi. Bu ne biçim iş böyle. Başına gelen var mı?? Başka napabilirim? Gram uyumadım hala inlemesinden.