Herkese merhaba bebeğimin 2. Ay aşısı için sağlık ocağına götürdüğümde bıngıldağının küçük olduğunu d vitaminini kesmem gerektiğini bunun için bir doktora başvurmam gerektiğini söylediler.
Bugünde hastaneye 3. Ay kontrolü için gitmiştik ve doktor da aynı şeyi söyledi ve her ay baş çevresinin takibi yapılacağını söyledi.
Başka bi doktora da danıştım oda d vitamini vermeye devam et dedi 2 aylik baş çevresini sordu 39 olduğunu söyledim normal olduğunu söyledi 3 aylıkken de 40 olmasi gerekiyormuş şuanda da 40 cm ölçüldü.
Bıngıldağın erken kapanması beyin gelişiminin erken tamamlanmasına ve zeka geriliği gibi sebeplere yol açıyormuş eğer her ay kafa çevresi olması gerektiği gibi büyümeye devam ederse bi sıkıntı olamayacağını söylediler ama takibi yapılmaya devam edecek.
Benim gibi bi durum yaşayan ya da bu durum hakkında bilgisi olan var mı çok endişeliyim ne yapmam gerektiğini bilmiyorum cevaplarsanız sevinirim……….