7 aylık oğlum var sağlık ocağına gitmistik kan verdim normal kan degerlerime bakilsin diye gebelik testi de alalim mi dedi doktor olur dedim hoc regl olmadim daha neyse sonuclar cikti betam 4.3 cikti gebelik olabilir bayramdan sonra tekrar kan ver bakalım dedi olma ihtimali var mi daha bebegim çok küçük Allah isteyene versin ama verirsede rabbimin hediyesi bir sey diyemem ama benim gibi olan var mı aranızda hamile kaldınız mı yoksa normal mi boyle değer.