marsiyen bebegimdunyam Seçilmiş atanmıştan daima öndedir. Belediye başkanı daha yüksek mevkiidedir diye düşünüyorum.
Merveeofs Başkanın mevkisi daha yüksektir ama bildiğim kadarıyla belediye meclisinden onay çıkmadıkça başkan tek başına karar alamıyor ama yanlışım da olabilir net emin değilim