Bebeğim 22 haftalık. Akşam 9 da uyuyor saat 11 ya da 12 gibi uyanıyor ve bir daha sabah 8:00-9:00 a kadar uyumuyor. Uykusu gelse bile 10 dk uyuyup uyanıyor. Mahvoldum artık. Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? Takviye kullanmak istemiyorum daha küçük olduğu için ama doktor tavsiyesi ile bir şey kullandınız mı?