canyarim yeni yeni atlatıyoruz bizde burun akıntısı öksürük ki ciğerlere inmedi şükür.Sabahları pekmezi ılıtıp veriyorum sabah akşam zeytinyağı sürüyorum sırt boğaz göğüs bölgesine günlük yaptım.Ihlamur verdim banyo yaptırmak çok iyi geliyor sıcak suyla birlikte burnuda akınca içindeki pisliği rahatlıkla çıkardı serum fizyolojisi sıkıyorum çünkü çektirmiyor😞Başucuna her akşam soğan sarımsak astım böylelikle 4-5 günde atlattık.Doktorumuz çok acil bişey olmadıktan sonra gelmeyin diyor hastaneler çok daha kötü durumda ve en önemlisi kimseye gidip gelmiyorum bebeğimi de ben dahil kimseye öptürmüyorum.Size de geçmiş olsun