devrim_gnl İyi akşamlar, doğum yapalo 2 ay 18 gün oluyo , kel klmadigima sukrediyorum okadar saçım dokuluyorki, duşta evde , elimi vurunca. Sizler yaşadınız mı nezamn gecer bu durum, kullandığınız herhangi bişey var miydi
defnegynk devrim_gnl benimde aynı duşta su gibi akıyordu. Çıkınca da bi yumak dökülüyordu. 6. Ayda falan azaldı. Şimdi oğlum 12 aylık dökülme azaldı. Çıkan saçlarım da baya uzadı. Bi kaç ay sabır yenileri geliyor 😊
Miniktazmanya Bir süre sonra geçiyor Doktora gidip kan değerlerinize baktırmalısınız Ben efa mom içiyorum çokta memnunum
devrim_gnl Miniktazmanya yni her yerde saçımı gormkten gına geldi üstüne üzülüyor da insan. Duşta bı avuç gitti resmn. Nezamb gececekse neredeyse 3 ay oldu
Miniktazmanya devrim_gnl yenileri çıkıyor tekrardan aşırı derecede oluyorsa belki değerlerinizde düşüş olabilir sıkmayın canınızı🌸