seizetheday 2 ay 14 günlük bebeğim emziği yeni yeni tutuyor emzik olmazsa elini parmağını emiyor sürekli bu normal mi izin versem sonra bırakır mı ya oğlumda böyle bişey görmedim
Malaga seizetheday benim oğlumda 2 ay 5 günlük. Şuan tek tanıma yeri ağzıymis o yüzden parmaklarını taniyormus. İlerleyen günlerde her şeyi ağzına götürmeye başlarmis doktorumuz dikkatli olmamizi söyledi. Ellerini emerken çekmeyin o kendi birakicak dedi 🌸
Elfgrn seizetheday izin vermeyin bu şekilde parmak uzaması tırnak çıkması yaşanabiliyor . Elini tanıma emme ayrı ama özellikle tek parmak emmesi kötü sonuç oluşturabilir onun dışında el tanıma zamanında
smkzn003 seizetheday bende ilk oglanda gormedim bunda gördüm ellerini cuk cuk emiyo aciktigindan falan da değil ellerini keşfettiği için emiyomus normal yani bisdy olmaz korkma emsin ellerini tek aktivesi o şuan 😅
seizetheday Elfgrn valla baş parmağını yakalayabilirse bu şekilde uyuyor o yüzden bende tedirgin oldum ve yazdım emziği de süreli itiyor
mervee345 seizetheday Allah razı olsun sizin işiniz daha zor valla Allah sizin de yardımcınız olsun yıpratıcı bir süreç bu benim 3. Çocuğum ilk iki çocuğum peşpeşe oldu zor oluyor ama ikisi birden büyüyor ara verince herşeyi unutuyor insan 10 sene sonra bi çocuk daha yapmak akıl işi değilmiş😂
seizetheday mervee345 aaa çok güzel ama ben de ikisi bir büyüsün bir daha düşünmem dedim ama hayırlısı artık