kiziminannesii 1 ay aşımızı olduk.2 ci günümde huzursuzlanmağa başladı bebeğim.öğleden beri ne uyku uyudu nede sakinleşti sürekli ağladı.kucağımdan yere koyduğum an irkilip korkup ağlamağa başlıyor 🥺
Elfgrn kiziminannesii gazı olabilir mi yada aşıdan kaynaklı ağrısı olabilir calpol vermeyi deneyin. Benim tahminim gazdan kaynaklı bu şekilde olabilir
kiziminannesii Elfgrn biogai kullanıyorum çok gaz yapıyor uykuda bile ıkınıyo pırt yapmak için yavrum doğru düzgün uyuyamıyor bile
Elfgrn kiziminannesii Karnına masaj, ayak egzersizi, ılık duş, veya gaz için kemerler var bunları kullanabilirsiniz. Mutlaka probiyotik kullanın hem gaz hem kaka için önemli bağırsaklarını düzenler
aresnako Atak haftası 5. Hafta o yüzden olabilir biz de aşıya bağlamıştık ama ne calpol ne aferin bir şeyi değiştirmedi demekki ağrısı sızısı yoktu sonra öğrendim ki 5. Hafta bebeklerin ilk atak haftasıymış