feyzas Bebeğime çilek tattırdım.Yaklaşık bir bucuk saat sonra sırtında kabarmalar gördüm kırmızı kırmızı? Bu alerji mi? Eğer öyleyse ne yapmam gerekiyor? 9 aylık olcak bir hafta sonra
Elfgrn feyzas kabarma için acile gidebilirsiniz ilaç verirler onun dışında alerji doktoruna gitmeniz en iyisi ama şansa bayram tatili şuan bulmanız zor onuda
feyzas Elfgrn şu an yeni uyudu ama ben uyumadan önce fark ettim. Yani ilerler mi bilemiyorum yoksa yarın mı gitsem🙄 alerjiler hakkında hiç bi fikrim yok
Elfgrn feyzas şuanda gözlemleyin takip edim mutlaka yarın baktınız çoğalıyor gidin mutlaka acilde hiç yoktan önlem alırlar
Bilen7 feyzas çilek en kirli besinler arasında temizlenmesi çok zor sirkeli su ile %60 lık kısmı temizleyebiliyor mesela, birde alerji oranı yüksek olduğu için genel olarak önermiyorlar, ebe bize vermememiz gerektiğini söyledi tabi karar sizin
Bibebek_ feyzas 1 yaşından önce vermemeniz daha iyi olurdu alerji ihtimali yüksek bir meyve olduğunu biliyoruz hepimiz. Kıyamayıp vermiş olabilirsiniz. Zaditen verebilirsiniz alerji için kullanılıyor. Oğlum 1 yaşına girince denemiştim 1 saat sonra pişik yaptı 15 aylık bir kez daha denedim çok sevmesine rağmen yine pişik yaptı demekki bekleyeceğiz. Siz de biraz zaman geçmesini bekler yine denersiniz ona göre emin olursunuz
feyzas Bibebek_ Biliyorum alerji ihtimali olduğunu ama doktorlar ne kadar erken verirseniz hassasiyeti o kadar çabuk azalıyor diyor diyerekten minicik denettim. Henüz bi yayılma olmadı inşallah olmaz . Benim bilmediğim şey alerji olursa ne olduğu. Mesela canı acıyor mu kaşınıyor mu vs.
ZeynepOzcan feyzas hangi doktor o? Yanlışlıkla gitmeyelim… oğlumu belki ⅚ tane doktora götürmüşümdür hepsi de aynı şeyi söylüyor. 1 yaşına kadar çilek, kivi, bal ve inek sütü 🚫
Bibebek_ feyzas bebekten bebeğe değişiyor oğlum pişik oldu. Deri döküntüsü kabarıklık vs olmadı kaşınan yeri de yoktu. Yaşı gelmeden denemeyin en acil olan durumu dil şişmesi morarmadır alerjilerde. Yani bebeğiniz bu şekilde reaksiyon gösterebilirdi. Allah korusun sonuçları çok daha kötü olabilirdi
feyzas ZeynepOzcan osman gönülal. çok değerli bir doktor ezberden soracağınıza biraz araştırıp videolarını izleyin belki fikir sahibi olursunuz . Zehir vermedim cocuguma altı üstü minicik bi çilek tattırdım :)
ycn ZeynepOzcan bende bir kaç çocuk doktorundan aynı şeyi duymuştum . Tabi uygulayıp uygulamamak sizin elinizde ☺️
Sarikuzumalp feyzas Evet alerji durumunda kabarmalar ve kaşıntı oluyor. Oğlumun da oldu ama neye olduğunu çözemedik biz. Birden tüm vücudu kabardı kaşınıyor dedi ama öyle aşırı bi kaşınma yoktu. Acil de şurup verdiler iğne yaptılar biraz söndü ama ertesi gün tekrar nüksetmişti. 2 gün sürdü ilk gün kaşındı sadece.
melegim71 feyzas alerji yapmis olabilir annesi. Alerjik bi besin ama cogu doktor verilmesini oneriyor alerjisi varsa vermessiniz tattirdigimiz ocgu sey alerji yapabilir deneye deneye goreceksiniz belki gecici bi alerjidit bayramdan somra goturursunuz gecmis olsun 🥰🥰
Nafe feyzas merhaba bebeğiniz alerji olmuş muhtemelen kaşınıyordur sırtı o kabarıklar baya kaşınan birşey bende de oluyor alerji için ilan kullanması lazım kendiliğinden de geçer ama biraz uzun sürüyor damla gibi surubu var bebeklere verilen şişerken kaşınıyor ama inerken daha fazla kaşınıyor huysuz olabilir bebeğiniz ayrıca benim kızım da 9 aylık bir iki haftadır çilek veriyorum çilek yasak değil amerikan pediatri akademisi alerjik gıdalar erken tadım yapılırsa alerji riskinin düşük olduğunu söylüyor bal süt bakla yasak tuz şeker önerilmiyor o kadar yediğimiz her şeyden yiyebilirler
feyzas Nafe Evet ben de sırf bu sebepten erken tattırmak istedim. Hassasiyeti sonradan çok olmasın diye. Kabarıklıklar hafiflemiş bebeğim gece gayet iyi uyudu kaşınması yok gibi şükür🙏🏽
feyzas Bilen7 Ben de doktorlardan bilgi alarak verdim . Hafif bi kabarıklık dışında bişey olmadı şükür
ftmadkmt feyzas bebeklerde çilek zaten bir yaşından önce onerilmiyor sen neden verdin ki en büyük alerjen meyve
Ipek222 feyzas korkmayın öncelikle yanlış birşey yapmamışsınız güncel bilgiyi söylüyorum size bildiğiniz doğru yani alerjik besinlerle ne kadar erken tanıştırırsanız o kadar iyi örneğin en alerjik besinlerden biri olan yer fıstığının bile 1 yaşından önce verilmesi öneriliyor. Korkmayın zaditen damla verebilirsiniz doktorunuza danışın isterseniz acımaz belki biraz kaşınır endişelenecek birşey yok hafif bir alerjik reaksiyon olmuş biraz süre geçtikten sonra küçük miktarlarda tekrar deneyebilirsiniz .
feyzas Ipek222 öncelikle teşekkür ederim. Bebeğim şu an gayet iyi ağır bi reaksiyon görmedim bu sebeple şimdilik doktora götürmeyeceğim. Tekrar denicem ilerki zamanlar da o zaman da olursa ileri tarihlere atarız artık çileği :)