Kızlar bebeğim 2,5 aylık uyuduğu zaman yan yatırıp uyuturuyorum 2 dkk geçmeden bebeğim kafasını neredeyse poposuna kadar değdircek resmen o şekilde uyuyor düzeltiriyorum tekrar aynı şekilde kafasını geriye doğru yatırıyor doktora söylrdim olabilir normal dedi internete baktım çok kötü şeyler yazdı sizin böyle uyuyan bebeğiniz var mı ? Varsa neler yaptınız ?