Ucansupurge Eşimin karabiber-çilek alerjisi var.Benim çevre faktörü etkiliyor her an herşeyden alerji kapabiliyorum sinek böcek,toz,polen,akar,güneş vs..Büyük oğlumun da aynı şekilde çevre faktörü yani herşeyden alerji olabiliyor besin alerjisi yok çok şükür..Küçük zaten süt ürünleri ama daha şuan çok minik geçecek diye umuyorum.Bir dışarı çıkıyoruz ertesi günü hepimiz hastayız 😀Evde hasta olacağımıza dışarda olalım bağışıklığımız güçlensin diyoruz artık alıştık