Ucansupurge nehirsude0 Gece ateşi düştü şuan hafiften ateş çıkacak gibi 😔. Ama keyfi çok yerinde bıcır bıcır konuşuyor 🤗
Busraata33 Ucansupurge alerji de ateş yapıyor bu kadar yüksek ateş yapar mı bilmiyorum,burun tıkanıklığı da ateş yapıyor mesela.Oglumda alerjik döküntü,ateş öksürük bir anda çıkıyor malesef o yüzden uzman şart.Minik bir sivilce gibi bir şey çıkıyor kaşıyor o da enfeksiyon kaptırıp ateş ve yaraya çeviriyor vücut bu şekilde atmaya çalışıyor 2yıldır yaşıyoruz.Sebebi ise tırnakları virüse sebebiyet vermiş oluyor .Neye alerjisi var
Ucansupurge Busraata33 Cok geçmiş olsun hiç bu şekilde düşünmemiştim 😁 Ev tozu akarı,yabani çimen ve polen alerjisi var burun sürekli tıkalı nefes alamıyor. Geniz eti görünmüyor muhtemel şiş dedi doktor geniz eti şişliği ateş yapar diye düşünmüştüm aslında. Dün bugün parktaydij diğer çocuklarla saklambaç oynadı çimenler normaldi ama aralarda yabani cimende vardı.(Benimde alerjim var heryerim kızardı ve kabardı oradan anladım) Alıp eve getirdik sonra hiç birşeyi yoktu 8de yatırdım 9da ve 10da kontrol ettim nefes alamadıği için. 11:30da baktığımda 40dercee ateş vardi
Ucansupurge AyseAGC Çok çok geçmiş olsun size de birazdan doktora gideceğiz bakalım umarım neden böyle olduğunu bize söyler
Ucansupurge Asyabuse çok çok geçmiş olsun rota veya adeno olabilir o ama bizde ishal karın ağrısı yok sadece anı çıkan 40 derece bir ateş 🥺
nehirsude0 Ucansupurge havalar çok garip aşiri polen var suanda belii alerjide olabilir çok gecmis olsun rabbim tez zamanda iyileştirsin😊
Busraata33 Ucansupurge Sebebi belli aslında burun tıkalı nefes alamıyor vücut bir yerden atması gerek serum fizyolojik yapın sık sık.2oglum da alerjik benim bir 3,5diğeri 6aylık çevre faktörü çok etkiliyor çocukları alerjisi tanı olarak koyulmuşsa alerji aşısı tedavisini araştırın derim.İstanbul alerji uzmanları çok fazla anlatım yapıyor.Ben kendime düşünüyorum şimdilik,çocuklarım da biri geçici süt alerjisi diğerinin herşeye var o yüzden netleşmedi kendim gibi uğraşmalarını istemiyorum netleşince aşı tedavisi uygulayacağım
Prensesin_Annesi_ Ucansupurge Canım cok gecmiş olsun yegenimde de aynısı oluyor her sene 1-2 kere yüksek ateşle hastaneye götürüyoruz idrarda kakada kanda bogazda kulakta hiç bir şey cıkmıyor ama ateşi 39 u geciyor doktorlarda sasırıyor bir şey bulamıyorlar ateşde 1-2 gün cıkıyor sonra geciyor
Ucansupurge Prensesin_Annesi_ Ya çok geçmiş olsun 2-3 ay önce de böyle birsey yaşandı hicbirsey çıkmadı ateş yükseldi sebebini bulamadılar idrar testinde birşey çıkmadı,kaka testi(adeno ve rota bakıldı) birşey çıkmadı crp düşüktü, boğazlar temizdi en son bir virüs kapmis herhalde bizde bilmiyoruz dediler 3gun inatçı ateş oldu 3 gece acile gidip geldik sonra geçti. Gene mi aynı şey oluyor acaba 🤔
Prensesin_Annesi_ Ucansupurge Olabilir cünkü yegenime senede bir kere oluyor ve asla neden bulamıyolar herşey temiz cıkıyo
yokolmaz Ucansupurge kulak enfeksiyonu geciriyo olabilirmi acaba ,bu aralar salgın çok var ,8 yaşındaki oglumda 1 hftadir atesliydi ,ateşten elleri ,kolları ,bacaklri morariyordu ,
Ucansupurge yokolmaz Benimde aklıma aslında bu geldi geniz eti kulak enfeksiyonuna sebep olabiliyormuş. Alerjisi var burun tıkalı ve geniz eti muhtemelen şiş dedi doktor. Ama crp 0.64 çıktı enfeksiyon olsa yüksek çıkmaz mıydı. Çok geçmiş olsun kuzucugunuza ❤️
momybaby Ucansupurge oglumun kulaginda enfeksyn vardi. crp dusuk cikmisti. atesi 39 du. crp ye nedense yansımamıştı
Kestanesekeri Kesinlikle influenza diye düşünüyorum şuan çok yaygın domuz gribi kızımda oldu alt kat komşunun oğlundan bulaştı
Ucansupurge Kestanesekeri Şimdi influenza test sonuçları çıkmış A ve B negatif çıkmış. Acaba neden ateşlendi
sema_068 Ucansupurge bizimde aynıydı tam uyutacaktım mama verdim bi anda yükseldi ben hastaydım muhtemelen benden geçti. Hatta şükür bulaşmadı hasta değil diyordum