Kızlar merhaba bebeğim 13 aylık oldu neredeyse hiçbir şey yemiyor 4 azı dişi de çıktı, her yemek verdiğimde ağlayarak memeye saldırıyor gündüz 10-12 kere emiyor gece sabaha kadar. Ne yapacağım nasıl azaltacağım sizce kesmeli miyim zaten minyon zayıf bir bebek bir de yemeyince daha da üzülüyorum