Benimde öyleydi bazan iki gün gelmezdi bazende kahve rengi gibi çok az gelirdi 48 gün sürdü benim sonra çok geçmeden adet görmeye başladim her ay düzenli olarak
Ama benimle birlikde sezaryan olan arkadaşım vardı onda çok kanama olmusdu öyle böyle değil bende sorun bendemi diye düşündüm ama bunyeden bünyeye fark var