selinbati Duruecemm öncelikle doktorunla iletişime geçmen gerek. Oğlumda da enfeksiyon oldu 3 aylıkken hatta bana bile bulaşmıştı. Antibiyotikli damla kullanmıştık 1 gün sonra geçmişti.