Ay kızlar 3-5 aydır ne bende uyku bıraktı ne de kendisi geceleri doğru düzgün uyuyabiliyor. Her yolu denedim beşikte yok, yer yatağında yok, yatakta yok, yok da yok. Uyuyor iyi güzel lakin sağa sola dönünce elini kolunu sürterek yastık altına kafasını kolunu sokuyor. Sonra da başlıyor nizaha. Geri de uyumak bilmiyor saatlerce uykusuz kalıyorum. Kendisi oynasın diyorum kendi kendine uyur belki beni uyuyor gibi görürse ya da gerçekten uyurken görürse kafama çıkıyor saçımı yoluyor bırakın uyumayı yatırmıyor bile. Bu qrada oğlum 16 aylık ve 5 aylık da hamileyim. Hadi bir şekilde uyksuzluk şu bu der geçerim ama doğum yaptıktan sonra küçükle ilgilenirken bu sefer büyük uyanır saatlerce uyumz küçük uyur büyüğün uyuyacagı zaman da küçük uyanır benim devreler hepten yanar. Aile hekimine ya da doktora götüreceğiz bayramdan sonra. Sizin fikirleriniz varsa önerilere açığım. Artık o kadar yorgun ve uykusuzum ki hasta olmuştum o derece siz düşünün… 😔