gurbet_66 Merhaba kızlar bebeğim mama içiyor 9 aylık gece mamasını kesmek istiyorum nasıl yapabilirim bırakanlar nasıl bıraktı
gurbet_66 Niluu ama 9.aydan itibaren kesmeye başlayın diyorlar. Geçen gün doktorumuza sordum azaltarak kes bikerede kesme dedi varya kesersem bu çocuk bizi yer korkuyorum 😂
Niluu gurbet_66 Biz doktorumuzla konuştuk acele etmeyin hiç bir şey için dedi 2 yaşına kadar mama içebilir dedi. Bu arada her gece kalkmıyor yani bazen kesintisiz uyuduğu da oluyor mama içmeden😄 ama bizede uyanırsa az verin dedi ml olarak