Hicran12 bence yaptırmanız da fayda var normalde 9.ay aşısı yokmuş 6.ay aşısı sonra 12.ay aşısı varmış ben çok araştırdım Suriyeliler geldikten sonra ciddi şu çiçeği kızamık vakaları olduğu için bebekleri korumak adına 9.ay aşısı eklenmiş yine de siz bilirsiniz