Merhaba anneler, 5 aylık oğlum Sürekli mızmızlanıp uyumadıgı için doktorumuz bir kaç kez mama vermemi önerdi. Fakat ne yaptıysam biberonu kabul etmiyor. Philips’in biberonunu aldım. Emziğimizle aynı marka olsun diye. Kaşıkla verdiğimde dökse de içiyor ama biberona alıştıramıyorum. Çözüm önerisi olan var mı? İşe başlamama 1 ay kaldı bakıcımız sütü de biberonla verecek o yüzden ne yapıp edip alıştırmam lazım 🙁