Kızlar lütfen yardımcı olun. Bebeğim 2 ay 15 günlük. 3 gündür hasta öksürük bir türlü geçmiyor. Doktoru antibiyotik ve nebülizasyon verdi. Sürekli saat başı hava veriyorum. Hala geçmiyor gözümün önünde küçücük bedeniyle hastalıkla uğraşıyor. Tavsiye verebileceğiniz şeyler var mı kimisi ayağımın altına vikis veya soğan diyor ama bilemedim