Kızlar selam 🌸
Kızım 7 ay 23 günlük. Doğumdan 4 ay sonra ilk regl oldum, 2 ay düzenli oldum ama sonrasında olmadım hiç. En son 1 şubatta oldum ve şişkinlik ağrı gibi belirtileri yaşıyorum ama regl olmuyorum. Artık psikolojim bozuldu hatta geçen gün test yaptım hamilelikten korktuğum için ama neyse ki negatif 🙏 emziriyorum o yüzden olabilir diyorlar ama artık rahatsız etmeye başladı beni bu durum var mı bu tarz düzensizlik yaşayan ?