Kızım 2 ay 27 günlük 4. Aya 3 gün kaldı. Kızım oldu olası bu kadar aglamamıştı artık ne yapacagıma sasırdım hiçbir şekilde susmadı gazı falan yoktu ne olfu anlamadım saatlerce agladı gözleri kıpkırmızı oldu artık, bi yeri agrıyor deyip calpol verdim aglamaları devam etti zar zor uyuttum uykusunda da inliyor gibi off ya canım cok sıkkın 😢