Kızlar ilk bebeğimde doğumdan 35 gün sonra adet olmuştum bunda 48 gün oldu hafif bel ve bacak ağrım var olacakmisim gibi ama lekelenme flan olmuyor iki gün önce çok az leke oldu hafif oda ama şimdi oda yok hamilelik ihtimalim yok ama neden bu kadar uzun sürdü anlamadım. Merak ettiğim ilk gebeliginden sonra düzenli adet olup ikincide emzirme boyunca olmayan var mı? Yani süt koruma olayı diyorlar bunda onu mu yaşıyorum acaba ?